Netwerklunch 'Op zoek naar nieuwe manieren'

Voor betrokkenen bij Opvoeden is een gesprek

Van verschillende kanten is ons gevraagd of wij zo af en toe een netwerkbijeenkomst willen organiseren voor vrijwilligers, zzp-ers en andere professionals die zich met (de ontwikkeling van) opvoedprojecten van onderop bezig houden. Doel van de netwerkbijeenkomsten is elkaar informeren over waar je mee bezig bent, elkaar inspireren en kijken hoe je elkaars initiatieven kunt versterken.

Op 7 maart organiseren wij daarom een netwerklunch bij ons “thuis”.

Als stichting BMP zullen wij een korte presentatie geven van de ontwikkelingen rond de vijf programma’s van Opvoeden is een gesprek en de ideeën voor de Manifestatie over Opvoeden vanuit migrantenperspectief die de Landelijke Oudergoep Opvoeden is een gesprek op 17 mei in Amsterdam organiseert.

Heb je zelf iets te presenteren, te vragen of te melden, dan kan je dat van te voren aangeven. Je kan het ook spontaan ter plekke doen. Het accent ligt vooral op onderlinge uitwisseling.

De bijeenkomst duurt van 12.00 tot 15.00 uur. in verband met de hoeveelheid boterhammen graag van te voren aanmelden: opvoeden@stichtingbmp.nl of 020 4282728.