Route

Tel: 020 - 428 27 28
E-mail: info@stichtingbmp.nl

Route:

Achter Amsterdam CS vertrekt een gratis pont naar de Buiksloterweg. Vandaar is het nog 10 minuten lopen of 3 minuten fietsen. Ga linksaf over de IJpromenade langs Eye tot voorbij de flats. Daarna rechtsaf over de Bundlaan, langs Shell (aan je linkerhand), rechtdoor op de Grasweg. Dan linksaf de Asterweg op, Kaap Noord ligt aan de linkerkant.

Ook met bus 38 is Kaap Noord te bereiken. Vanaf CS de pont Buiksloterweg nemen, rechtdoor lopen naar bushalte Buiksloterwegveer. Neem bus 38 richting Buiksloterham (Let op: niet richting Station Noord). Stap uit bij halte Grasweg en loop rechtdoor op de Asterweg, Kaap Noord ligt aan de linkerkant.

Met de auto is Kaap Noord ook eenvoudig te bereiken vanaf de ring (ongeveer 10 minuten) of vanuit het centrum via de IJtunnel. Parkeren kan op het parkeerdek.

Wij zitten in Toren C.

Lopend (blauw): doorlopen naar achter - brandtrap naar bovendek - BMP 5e etage toren 19C

Auto (paars): direct rechtsaf naar boven - parkeren op het parkeerdek - achter links lopen naar BMP 5e etage toren 19C