AMWAHT Plus - Nieuwe initiatieven

Waar is / komt er al een AMWAHT-opleiding?

Op dit moment (januari 2013) doen de volgende steden al mee:  Alkmaar, Amsterdam Centrum, Amsterdam Nieuw West, Amsterdam Noord, Amsterdam Zuidoost, Breda, Groningen, Nijmegen, Utrecht, Zwolle. In deze steden en stadsdelen zijn al opleidingen begonnen of zullen ze binnenkort van start gaan. In de gemeenten Den Helder, Hoofddorp, Sittard, Zaandam, Zeist en de Utrechtse Heuvelrug bestaat eveneens belangstelling.

Mogelijkheden elders

Welzijnsinstellingen, ROC’s, Steunpunten Mantelzorg, GGZ instellingen, etc. in andere gemeenten die ter plekke een AMWAHT-opleiding zouden willen organiseren kunnen dit aan ons kenbaar maken. Stichting BMP levert uitgebreide ondersteuning en advies bij het opzetten van de opleiding, zoals het zorgen voor financiering, het werven van deelnemers en het aantrekken en trainen van docenten.

Interesse? Neem contact op met Stichting BMP