Tweedaagse cursus Opvoeden is een gesprek

Wil je aan de slag met het gesprek over opvoeden op school, in je wijk , met jongeren en/of ouders? Meld je dan aan voor de tweedaagse cursus voor professionals en vrijwilligers die stichting BMP op 24 en 25 september 2014 organiseert. Tijdens de cursus leer je de basisprincipes van de (verhalende) methode van Opvoeden is een gesprek. Je oefent met elkaar en wisselt ervaringen uit met anderen. Ook krijg je een uitgebreidere beschrijving van de vijf korte (drie tot vier maanden) programma’s die je zelfstandig in jou omgeving kunt uitvoeren. De kosten bedragen € 65 euro per persoon, inclusief overnachting lunch en diner. Er is plaats voor 20 deelnemers. de precieze locatie (in het midden van het land) wordt nog bekend gemaakt. Meer informatie over de aard van de vijf korte programma’s vindt je in deze krant!

Daar kun je ook lezen welke ondersteuning stichting BMP verder biedt. Aanmelden kan per telefoon of per e-mail: 020 4282728 of opvoeden@stichtingbmp.nl o.v.v. Cursus Opvoeden is een gesprek