Cursus Opvoeden is een gesprek - 23 en 24 maart 2017

Klik op de foto voor uitgebreide informatie

• Wil jij het gesprek aangaan over opvoeden op school of in je wijk, met jongeren en/of ouders?
  • Wil jij meer leren om achterliggende vraagstukken rondom opvoeden op tafel te krijgen en bespreekbaar te maken?
  • Wil je een klimaat scheppen waarin ouders en jongeren elkaar kunnen ondersteunen en van elkaar kunnen leren?

Meld je dan aan voor de tweedaagse cursus, inclusief overnachting, voor professionals en vrijwilligers die stichting BMP op donderdag 23 en vrijdag 24 maart 2017 in Driebergen organiseert. Tijdens de cursus, die onderdeel uitmaakt van het landelijk project Wijkacademies Opvoeden en meer, leer je de basisprincipes van de (verhalende) methode van Opvoeden is een gesprek. Je oefent met elkaar en wisselt ervaringen uit en verdiept je, indien nodig, in mogelijkheden tot financiering.

Opgeven via onderstaande link:

Cursus opvoeden is een gesprek 23 en 24 maart/