SYMPOSIUM Oral History voor iedereen

SYMPOSIUM
Oral History voor iedereen | Beeld en Geluid Den Haag | 28 oktober | 11 - 16 uur |

Op 28 oktober 2022 organiseren we vanuit ‘Sprekende geschiedenis’ een interactief symposium met als thema ‘Oral History voor iedereen’. Verwacht interessante sprekers en workshops die inspireren met (lokale) verhalen, ingaan op het belang en gebruik van oral history, maar ook stilstaan bij wat oral history nu eigenlijk inhoudt en hoe je bijvoorbeeld materiaal bewaart en vastlegt.

Start je binnenkort zelf met een project en wil je weten hoe je dit opzet? Ook hier zullen we dieper op ingaan.

Voor wie? Historische verenigingen, individuele beoefenaars, professionals, vrijwilligers van migrantengroepen en iedereen die meer wil weten over Oral History!

In samenwerking met OPEN (platform voor erfgoed organisaties), Erfgoed Vrijwilliger en Beeld en Geluid Den Haag.

Bekijk hier het programma en schrijf je in. We zien je graag op 28 oktober in Den Haag!